HomeDownloadsForumGalerieLinks

ForenübersichtFreeshardsDark Sunrise 2 ( CZ / EN ) FREE OSI like server

Dark Sunrise 2 ( CZ / EN ) FREE OSI like server

Mitglied-199220.07.2006, 18:29 Uhr
NEW ! Czech Ultima Online OSI like shard,More upgrades comming,New artefacts,Special items,NPC,ML and SE supported,New Ores etc..
Server is Runing on RunUo 2

Web page is HERE (http://uo.cybersphere.cz/)
Mitglied-56820.07.2006, 22:21 Uhr
Mhm... zwar sind vermutlich in der heutigen Zeit so ziemlich alle Nutzer des Internets der englischen Sprache mächtig, aber UOWorld war immer ein deutschsprachiges UO-Portal und soll es vermutlich auch bleiben. Zudem bezweifel ich ernsthaft, daß es bei den Nutzern dieses Forums wirklich eine substanzielle Anzahl von Interessenten für einen Shard gibt, auf dessen Homepage fast jede Rubrik noch \"under construction\" ist. Zudem möchte ich schon etwas mehr Inhalt in einer Shardvorstellung lesen, als diese paar Halbsätze dort oben. Irgendwie fällt es mir schwer, diese wenigen Worte als ernst gemeinte Werbung aufzufassen.
Mitglied-199221.07.2006, 17:12 Uhr
Hello.. this text is only information form. :) But this forum is werry nice .)
Do you speak Czech? :) Sorry but i dont verry understand germany :(
Mitglied-161621.07.2006, 18:20 Uhr
This is a german forum mainly for german shards. He doubts that many people are interessted in a shard where the homepage consists mainly of \"under construction\" signs. And he want to hear a little bit more in a shard advertisment than these half sentences. It's hard to really see a serious advertisment in your text :-)

Edited by Azhrarn
Irian thank you for translating my text, but I wrote it with purpose in german, because I want to show, that UOWorld is not a international forum.
Mitglied-199223.07.2006, 20:29 Uhr
Yes of course.. sorry. hmm i must learning german Language :) Do you speak Czech ? :)

Hmm of course main shard is was on construction but werry good anf fast team :) We have super scripters :)

This forum is werry good.. hm its bad .. only germans :) :/ id like germans people because my famili was stems from German :)
UO World – Archiv-Neuauflage 2026 · Impressum · Datenschutz